'#chitikatest=keyword'

joi, 28 ianuarie 2016

Aeromodel Spitfire Mk IX - Partea 3

  
     Asa cum am discutat data trecuta vom vorbi si despre sectiunea din mijloc (pieptul avionului) care face legatura intre cele doua aripi si corpul avionului.








     Din punctul meu de vedere, este probabil cea mai importanta parte a corpului aeromodelului deoarece este solicitata tot timpul, indiferent de manevra. Cum acest aeromodel are o anvergura de 2100 mm greutatea aripilor va fi destul de generoasa mai ales dupa montarea celor doua servomecanisme de tip micro pentru eleroane, si a celor doua servomecanisme pentru coborarea si ridicarea rotilor.


     Daca doriti sa mai scadeti din greutatea avionului, puteti sa il realizati complet din lemn de balsa insa nu recomand. O recomand totusi doar daca aveti de cand sa il realizati ca macheta statica. Atunci este chiar foarte ok si va fi suficient de rezistent.


     In partea a doua, unde am vorbit despre cum am realizat aripile, am specificat zonele unde am folosit lemn de brad si de ce am folosit.

Aici recomand ca intreaga structura sa fie realizata din lemn de brad, inclusiv nervurile (coastele) pentru o rigiditate si o rezistanta sporite, desi eu nu am facut-o. Totusi daca va uitati in prima poza puteti observa ca eu am montat gresit nervurile (in configuratia W1, W2, W1, W2 cand de fapt trebuie montate in configuratia W2, W1, W1, W2) in asa fel incat decuparile pentru servo pica total aiurea, deci va trebui sa o refac.

     Asta este, din greseli invatam.

     Va doresc succes la bricolat si data viitoare vom discuta despre cum am imbracat aripile cu lemn de balsa.

     Nu uitati sa dati un share si urmariti in continuare daca v-a placut.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu